1.2.2.1/16/A/010 Tūrisma un saistīto nozaru tehnoloģisko inovāciju un nodarbināto produktivitātes apmācību projekts
Cerība, ka šodien padarītais veicinās ilgtspējību un augšupeju nākotnē!
Neskatoties uz vērienīgo izmaksu kāpumu apkurei, pārtikas produktiem, u.c. pakalpojumiem Latvijā, valdība paredz uzlabojumus aviācijā, kas roku rokā mijiedarbojoties ar viesnīcu un restorānu jomu, varētu rosināt augšupeju viesmīlības nozarē tālākā nākotnē.Neskatoties uz vērienīgo izmaksu kāpumu apkurei, pārtikas produktiem, u.c. pakalpojumiem Latvijā, valdība paredz uzlabojumus aviācijā, kas roku rokā mijiedarbojoties ar viesnīcu un restorānu jomu, varētu rosināt augšupeju viesmīlības nozarē tālākā nākotnē.Lidostā “Rīga” nākamajos gados gaidāmi vērienīgi attīstības projekti, bet Rail Baltica ietvaros sākusies būvniecība dzelzceļa stacijai pie lidostas, paplašināts lidostas terminālis, lidostas pilsētas koncepcijas terminālis un citi projekti, kas veidos modernu, dinamisku un daudzveidīgu transporta un pakalpojumu ekosistēmu, tā 7. jūlijā, atklājot “Rīgas Aviācijas forumu 2022”, pauda satiksmes ministrs Tālis Linkaits, ziņots portālā https://travelnews.lv/.“Turpinot attīstību šajā jomā, Latvijai ir augsts potenciāls nostiprināt savu kā nozīmīga "Ziemeļeiropas aviācijas centra" lomu, tādējādi veicinot Latvijas savienojamību un konkurētspēju reģionā,” sacīja ministrs. “Tāpat ceru, ka lidosta “Rīga” piesaistīs vairāk privāto investīciju, jo attīstība ir nepārtraukts un nebeidzams process,” forumā uzsvēra Tālis Linkaits.Ministrs pauda pateicību visiem aviācijas nozares darbiniekiem par uzticību šai jomai un ieguldījumu, lai arī pēdējo gadu sarežģītās situācijas laikā tiktu saglabāti visaugstākie pasažieru apkalpošanas standarti.
Avots: travelnews.lv
Kādi ir trīs svarīgākie digitālā mārketinga soļi?
1 - Ja nepieciešams tikai viens: aizsargājiet savu zīmolu!
Ja jūs nebūsiet tas, kas reklamē jūsu viesnīcu tīmeklī, to darīs kāds cits... un jūs to nevēlaties!
Viesmīlības nozarē ir daudz OTA, kas var reklamēt jūsu numurus savā platformā, taču ar ļoti augstu komisijas maksu jums. Lai palielinātu savus ieņēmumus, jums ir jāpalielina tiešo rezervāciju skaits un tādējādi jāpiesaista cilvēki uz savu tīmekļa vietni: sākot ar esošajiem klientiem vai viesiem, kuri ir dzirdējuši par jūsu viesnīcu. Lai būtu pārliecināti, ka tad, kad kāds meklē jūsu viesnīcu, viņš nonāk jūsu tīmekļa vietnē, mēs iesakām vismaz iegādāties jūsu viesnīcas nosaukumu un izveidot kampaņas, kas vērstas uz jomām, kurās jūs meklējat visvairāk.
Lai uzzinātu šīs vietas, dodieties uz Google Trends, ierakstiet savas viesnīcas nosaukumu un pārbaudiet daļu "Interese pēc reģiona". Tiklīdz būs izveidotas Google reklāmu kampaņas, jūs būsiet pārliecināts, ka cilvēki ierodas jūsu viesnīcas vietnē, lai rezervētu numuru.
Svarīgi ir ģenerēt datplūsmu, bet būtiski ir konvertēt!
Kad esat piesaistījis cilvēkus savai tīmekļa vietnei, veiciet to konvertēšanu: navigācijas ātrums un plūdenums ir tikpat svarīgi kā jūsu tīmekļa vietnes estētika. Tāpēc pārliecinieties, ka katra lapa ielādējas ātri, ka rezervācija tiek veikta ar mazāk nekā 5 klikšķiem un ka visas pāradresācijas saites ir drošas. Vissvarīgākais ir nodrošināt, lai jūsu tīmekļa vietnē būtu norādītas vislabākās pieejamās cenas. Tas ir konversijas noteikums Nr. 1!
2- Izmantojiet Google bezmaksas rezervēšanas saites
Google noteikti ir sevi pozicionējis kā galveno spēlētāju digitālajā reklāmā viesmīlības nozarē un turpina attīstīties un ieviest jauninājumus. Dalīsimies ar jums ar dažiem interesantiem datiem, kurus ir apkopojuši mūsu datu analītiķi:
+65 % viesnīcu rezervāciju, kas veiktas, izmantojot digitālos plašsaziņas līdzekļus (meklēšana, metacenēšana un displejs), ir veiktas, izmantojot Google reklāmas pakalpojumu. Šī daļa gadu no gada pieaug, kā redzams zemāk redzamajā grafikā.
1.2.2.1/16/A/010 Tūrisma un saistīto nozaru tehnoloģisko inovāciju un nodarbināto produktivitātes apmācību projekts
Ieskats Latvijas biznesa vidē
Rīga ir piemērota pilsēta investīcijām, tostarp galvenās investīciju vides priekšrocības ir: izmaksu efektivitāte, augsti kvalificēts un daudzvalodīgs darbaspēks, labi attīstīta infrastruktūra un makroekonomikas stabilitāte. Taču priekšrocību ir krietni vairāk, un tās var uzskatāmi aprakstīt skaitļos un faktos:Rīga ir piemērota pilsēta investīcijām, tostarp galvenās investīciju vides priekšrocības ir: izmaksu efektivitāte, augsti kvalificēts un daudzvalodīgs darbaspēks, labi attīstīta infrastruktūra un makroekonomikas stabilitāte. Taču priekšrocību ir krietni vairāk, un tās var uzskatāmi aprakstīt skaitļos un faktos:Trešā lielākā pilsēta Ziemeļeiropā. Kopējais iedzīvotāju skaits Rīgas aglomerācijā ir 993 600 cilvēki.Baltijā zemākās uzņēmumu izmaksas, tostarp obligātās valsts sociālās apdrošināšanas iemaksas ir 34,09% un ienākuma nodoklis ir 23%.Pirmšķirīga savienojamība Baltijā ar vairāk nekā 100 tiešajiem lidojumiem no Rīgas.Tilts, kas savieno Eiropas un Āzijas tirgus.Piekļuve vislielākajam talantu kopumam Baltijā (1,1 miljoni reģionā) - daudzvalodīgs, izglītots darbaspēks ar spēcīgu darba ētiku. Vidējā izglītība ir 37% iedzīvotāju un augstākā izglītība 38% iedzīvotāju.Zemākā biroja telpu īres maksa Baltijā, sākot no EUR 5/m2 ārpus pilsētas centra līdz EUR 40/m2 centrā.Lielākais sieviešu vadītāju īpatsvars ES (65%)Zemākā vidējā alga Baltijā, vidējā darba algas stundas likme valstī ir EUR 10,06.Latvijas uzņēmējdarbības pamats ir brīvā tirgus ekonomika, ko regulē attiecīgi likumi, nodrošinot komerctiesību, preču zīmju, kā arī investīciju aizsardzību.Latvijas likumdošanā ir iestrādātas Eiropas Savienības prasības, kā arī Latvija ir pretimnākoša pret ārvalstu investīcijām un uzņēmumiem.
Avots: liveriga.com
1.2.2.1/16/A/010 Tūrisma un saistīto nozaru tehnoloģisko inovāciju un nodarbināto produktivitātes apmācību projekts
Viesmīlības nozares apskats
Latvijas viesnīcu un restorānu asociācijas (LVRA) izpilddirektore Santa Graikste portālam Delfi atklājusi, ka viesnīcu noslogojuma rādītāji pagājušajā gadā Latvijā krietni kritušies un nozare kopumā ir cietusi pēdējo gadu laikā gan pandēmijas, gan šobrīd pasaulē notiekošo ģeopolitisko notikumu dēļ.
Vienlaikus Latvijas restorānu biedrības (LRB) prezidents Jānis Jenzis portalslv.lv lēš, ka šobrīd nozarē katastrofāli trūkst darbinieku un, sezonai sākoties, uzņēmēji ir izmisumā, jo nevar realizēt visu plānoto un pieņemt visus pasūtījumus. Tāpēc viesmīlības nozare sagaida, ka politiķi radīs uzlabojumus uzņēmējiem, kā arī iedziļināsies nozares specifikā ar mērķi mazināt negatīvo ietekmi uz nozari.
Pamatojoties uz minēto kritisko situāciju, Ekonomikas ministrija ciešā sadarbībā ar tūrisma un viesmīlības nozari ir sagatavojusi “restarta” programmu uzņēmējiem, lai nozare iespējami ātri varētu atgūties no ieilgušā ierobežojumu sloga un atgūt savas pirmskovida sasniegtās konkurētspējas pozīcijas Baltijas un pasaules mērogā.
Pēc ziņu portālos publicētiem statistikas datiem vērojams darbinieku kritums kopumā nozares pārstāvošajos uzņēmumos, tomēr neskatoties uz to, lielāko viesmīlības nozares uzņēmumu pēc nodarbināto skaita TOP3 ir palicis nemainīgs – “LIDO”, «Premier Restaurants Latvia» un “Baltic Restaurants Latvia”.Lai arī situācija nav iepriecinoša, tomēr nozare ir gatava attīstīties, kā arī saglabāt iespēju veiksmīgi darboties, maksāt nodokļus, vienlaikus domājot arī par pietiekami augstu darbinieku atalgojumu un sociālo nodrošinājumu.