Restorāni Latvijā rezervēt

Viesnīcas Latvijā rezervēt

Warning: copy(): php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/lvra/public_html/plugins/content/mavikthumbnails/mavikthumbnails.php on line 674 Warning: copy(http://hotels-restaurants.lvimages/stories/foto/Jurmala_LV-EE.jpg): failed to open stream: php_network_getaddresses: getaddrinfo failed: Name or service not known in /home/lvra/public_html/plugins/content/mavikthumbnails/mavikthumbnails.php on line 674

14.06.2011

lvra-logoivra-logo

Kopīgi īstenotās aktivitātes var veicināt viesnīcu
un restorānu industrijas konkurētspēju reģionā

TĀ VIENOJĀS IGAUNIJAS UN LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJU PREZIDENTI TIEKOTIES ŠĪ GADA 13.JŪNIJĀ, VIESNĪCĀ HOTEL JŪRMALA SPA.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas (LVRA) prezidents J.Naglis un Igaunijas Viesnīcu un restorānu asociācijas (IVRA) prezidents F.Magus apliecināja, ka ekonomiskās lejupslīdes laikā, abu valstu valdības un par tūrisma attīstību atbildīgās valsts institūcijas ir veikušas virkni pasākumu, lai veicinātu tūrisma nozares attīstību un reģiona atpazīstamību, atvieglotu vīzu saņemšanu un pilnveidotu sniegto pakalpojumu kvalitāti.

Tomēr, neskatoties uz faktu, ka ekonomiku un tūrisma attīstību raksturojošie rādītāji katrā valstī būtiski atšķiras, tai skaitā, tūrisma daļa iekšzemes kopproduktā, ir vairāki jautājumi, kurus kopīgi risinot var veicināt viesnīcu un restorānu industrijas un visu Baltijas valstu tūrisma nozares konkurētspēju reģionā, t.sk.:

1) valsts tūrisma institūciju sadarbība realizējot kopīgas mārketinga aktivitātes, piedaloties tūrisma izstādēs un organizējot reklāmas kampaņas, īpaši tālajos mērķtirgos;

2) sniegto pakalpojumu kvalitāte – ieviešot viesnīcu klasifikācijas sistēmas Hotelstars Union kritērijus un Šveicē izstrādāto kvalitātes sistēmu "Q" pakalpojumu kvalitātes izmērīšanai; sekojot Igaunijas pieredzei, arī Q-Latvia jāakreditē saskaņā ar Eiropas Kvalitātes sistēmas kritērijiem;

3) starpvalstu sadarbība, lai pēc iespējas efektīvāk izmantotu ES finansējumu;

4) konkurētspējīgas nodokļu politika (šobrīd Baltijas valstīs tūrisma un viesmīlības nozarei ir viens no augstākajiem nodokļu slogiem Eiropā. Lai palielinātu nodarbināto skaitu, nodokļu ieņēmumus un sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu pieejamību, pēc iespējas drīzāk, būtu jāseko Somijas praksei, piemērojot samazināto PVN likmi sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumiem. Kā liecina pētījums, kopš 2010.gada, kad piemēro PVN likmi 13% iepriekšējo 22% vietā līdz 2011.gada aprīlim, nodarbināto skaits ir palielinājies par 2000 – 2200, pieprasījums pēc sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumiem palielinājies par 4.2%, pakalpojumu cena samazinājusies vidēji par 4.1%;

5) autortiesību un blakustiesību jomā, veicinot, lai nozares uzņēmumiem piemērotie tarifi būtu caurspīdīgi, saprotami, atbilstoši situācijai viesmīlības nozarē; sabalansēti starp autoriem, izpildītājiem un producentiem.

Jurmala_LV-EE

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.

Igaunijas Viesnīcu un restorānu asociācija (IVRA) ir profesionāla organizācija, kas apvieno viesnīcas un restorānus sadarbībai, ar mērķi, pārstāvēt Igaunijas viesnīcu un restorānu biznesu.

06.06.2011

lvra-logo

PAR IZMAIŅĀM PROJEKTĀ

"LVRA dalība starptautiskajās
tūrisma izstādēs – gadatirgos 2011.gadā"

LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA (LVRA) 2011.GADĀ STARPTAUTISKAJĀS TŪRISMA IZSTĀDĒS – GADATIRGOS PIEDALĀS 2 PROJEKTU IETVAROS – "LVRA DALĪBA STARPTAUTISKAJĀS TŪRISMA IZSTĀDĒS – GADATIRGOS 2011.GADĀ", KO REALIZĒ LVRA PATI UN SADARBĪBĀ AR JŪRMALAS DOMI – PROJEKTA "JŪRMALAS KŪRORTPILSĒTAS DALĪBA ĀRVALSTU STARPTUTISKAJĀS TŪRISMA IZSTĀDĒS UN GADATIRGOS" IETVAROS.

LVRA projekta "LVRA dalība starptautiskajās tūrisma izstādē – gadatirgos 2011" ietvaros piedalījās izstādēs:
- "MATKA 2011";
- "SIRHA 2011";
- "ITB 2011";
- "MITT 2011";
- "LATO 2011";

savukārt, izstādēs:
- "TOUREST 2011";
- "VIVATTUR 2011";
- "OTDIH 2011";
- "INWETEX 2011".

LVRA piedalījās sadarbībā ar Jūrmalas domi.

Ārējā mārketinga aktivitātes ir nozīmīgākais veids, kā veicināt Latvijas tūrisma un viesmīlības pakalpojumu atpazīstamību un ārvalstu tūristu piesaisti. Ņemot vērā ekonomisko situāciju, kas būtiski ietekmējusi arī tūrisma nozari, tai skaitā, tūristu paradumus un ceļojumu galamērķa izvēli, Latvijas viesmīlības industrijas pārstāvjiem ir svarīgi būt nozīmīgākajos nozares pasākumos – starptautiskajās izstādēs, īpaši, tajās valstīs, kas ir viegli sasniedzamas, tiek piedāvāti ērti lidojumi un nodrošina nozīmīgāko tūristu plūsmu.

Dalība izstādēs ir piemērotākais un pieejamākais veids kā ar saviem pakalpojumiem iepazīstināt kā nozares profesionāļus, tā potenciālos klientus.

LVRA projektu „LVRA dalība starptautiskajās tūrisma izstādē – gadatirgos 2011" realizē apakšprogrammā "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings".

Finansējuma saņēmējs "Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija" 2011.gada 28.martā ir noslēgusi līgumu Nr. L-ĀTA-1-0571 ar v/a "Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra" par projekta " LVRA dalība starptautiskajās tūrisma izstādē – gadatirgos 2011.gadā" īstenošanu.

Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija (LVRA) ir profesionāla un darba devēju organizācija, kas apvieno naktsmītnes un sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus profesionālai sadarbībai, ar mērķi, uzlabot klientu apkalpošanas kvalitāti, sakārtot Latvijas viesnīcu tirgu un pārstāvēt Latvijas viesnīcu un restorānu biznesu pasaulē. LVRA ir asociācijas "Viesnīcas, restorāni un kafejnīcas Eiropā" (HOTREC) biedrs.
eiro_projekts

04.2011

Latvijas viesnīcu un restorānu asociācijas (LVRA) piedalījās Labsserviss.lv organizētajā akcijā
"Uzslavē labu servisu!"

LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJA (LVRA ŠOGAD PIRMO REIZI PIEDALĪJĀS LABSSERVISS.LV ORGANIZĒTAJĀ AKCIJĀ "UZSLAVĒ LABU SERVISU!" VEICOT MĪTŅU UN SABIEDRISKĀS ĒDINĀŠANAS UZŅĒMUMU ATSEVIŠĶU UN PAPILDUS NOVĒRTĒŠANU.

Kvalitātei vienmēr ir bijusi liela nozīme viesmīlības uzņēmuma attīstībā un pastāvēšanā. Kvalitāte ir tā, kas rāda, ka prece derīga patēriņam un sniegtais pakalpojums apmierina tā pircēju. Mūsdienās, kad naktsmītņu un sabiedriskās ēdināšanas jomā pastāv ļoti liela konkurence, tieši kvalitāte ir viens no vadošajiem faktoriem, kas nosaka konkrētās vietas pozitīvo vai negatīvo slavu un popularitāti patērētāju vidū. Jo uzņēmums spēj sniegt augstāku kvalitāti savā jomā, jo lielāks būs pieprasījums pēc šīs preces vai pakalpojuma. Turklāt, neatsverama loma viesmīlības uzņēmumu darbā, ir personālam.

Nozares vadošie eksperti apsekoja 3 nakstmītnes – "Hotel Jūrmala Spa"****, "Hotel Jelgava" un "Tallink Hotel Rīga", kā arī 14 sabiedriskās ēdināšanas uzņēmumus, kas pavisam sastāda 56 kafejnīcas un restorānus. LVRA eksperti vērtēja pakalpojuma kvalitāti no klienta skatu punkta, pamatojoties uz starptautisku praksi viesmīlības pakalpojumu mērīšanā.

Saskaņā ar LVRA ekspertu vērtējumu, atzinības rakstus par profesionalitāti klientu servisā restorānu, bāru, kafejnīcu un viesnīcu nozarēs ieguva "Hotel Jūrmala SPA" un viesnīcas "Dome Hotel&Spa" restorāns "LeDome".

Šogad Labsserviss.lv rīkotajā kampaņā kopā piedalījās 124 uzņēmumi un iestādes, aptverot gandrīz 1200 apkalpošanas vietas visā Latvijā. Un, atšķirībā no aizvadītajiem gadiem, tieši šogad "Uzslavē labu servisu!" izcēlās ar īpaši lielu aktivitāti no sabiedrības puses, saņemot rekordlielu skaitu uzslavu par labu apkalpošanu.

04.2011

jurmalalatvija_pasaulejurmala-eiropajurmala-city

Jūrmalas pilsētas dome aktīvi piesaista tūristus
no Baltkrievijas

ŠOGAD JŪRMALAS PILSĒTAS DOME SADARBĪBĀ AR JŪRMALAS TŪRISMA UZŅĒMUMIEM, JŪRMALAS TŪRISMA INFORMĀCIJAS CENTRA PĀRSTĀVNIECĪBU MINSKĀ, AVIOSABIEDRĪBU "AIR BALTIC", RĪGAS TŪRISMA ATTĪSTĪBAS BIROJU LIVE RĪGA UN LATVIJAS VĒSTNIECĪBU BALTKRIEVIJĀ TURPINA ĪSTENOT MĀRKETINGA AKTIVITĀTES, LAI PIESAISTĪTU TŪRISTUS UZ JŪRMALU NO BALTKRIEVIJAS.

No 6.–9.aprīlim Jūrmalas pilsētas dome tradicionāli piedalīsies tūrisma izstādē "OTDIH 2011" Minskā, kur prezentēs jaunus atpūtas un kūrortāsrtniecības, kā arī ceļojumu piedāvājumus un tūrisma informatīvos materiālus krievu valodā. Jūrmalas stendā tiks pārstāvētas Latvijas ceļojumu aģentūras "Laimtūre", "Meeting Travel & SPA Consultants", "Latvia Tours Con-Ex", "Rix Travel", kā arī kūrorta viesnīca "Hotel Jūrmala Spa", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija, un Jūrmalas Tūrisma informācijas centra pārstāvniecība Baltkrievijā – tūrisma aģentūra "Latinserviss".

7.aprīlī Latvijas vēstniecībā Baltkrievijā notiks tūrisma profesionāļu darba seminārs, kurā tiks apbalvotas aktīvākās tūrisma aģentūras Minskā 2010.gadā. Darbsemināru organizē Jūrmalas pilsētas dome sadarbībā ar aviokompāniju "AIR Baltic", Rīgas Tūrisma attīstības biroju un Latvijas vēstniecību Baltkrievijā. Darba semināru ar savu produkciju no Latvijas atbalsta AS "Latvijas Balzams", AS "Dzintars" un SIA "Saldus pārtikas kombināts". Plānots, ka pasākumā apmeklēs 50 pārstāvji no tūrisma uzņēmumiem Baltkrievijā.

Tūristi no Baltkrievijas ir ļoti svarīgi Jūrmalai, jo viņi vidēji 14 dienas atpūšas kūrortu viesnīcās un kūrorta – rehabilitācijas centros. Pēc tūristu skaita Baltkrievija ieņem 5. vietu Jūrmalā. Kā liecina statistika, tūristu skaits no Baltkrievijas pieaug pavasarī un ziemā, kas ir īpaši svarīgi Jūrmalai, lai veicinātu sezonalitātes samazināšanos.

Jūrmalas pilsētas domes un uzņēmēju dalība starptautiskajā tūrisma izstādē "OTDIH 2011" tiek finansēta no Eiropas Savienības aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" līdzekļiem saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru 2011.gada 31.janvārī noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-11-0513 par projekta "Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos" īstenošanu. Jūrmalas pilsētas dome, kūrortviesnīca "Hotel Jūrmala Spa", tūrisma aģentūras "Laimtūre", "Con-ex", "Meeting Tour" un Latvijas viesnīcu un restorānu asociācija projektā saņem 50 % līdzfinansējumu no Eiropas Reģionālās attīstības fonda.

eiro_projekts
04.2011

jurmalalatvija_pasaulejurmala-eiropajurmala-city

Pirmo reizi Jūrmalas pilsētas dome
ar kūrortpilsētas stendu piedalās
tūrisma izstādē Polijā "LATO 2011"

NO 1. LĪDZ 3.APRĪLIM JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AR SAVU STENDU PIEDALĀS STARPTAUTISKAJĀ TŪRISMA IZSTĀDĒ "LATO 2011" VARŠAVĀ, POLIJĀ, KUR KOPĀ AR JŪRMALAS PILSĒTAS KŪRORTVIESNĪCU "HOTEL JŪRMALA SPA" UN LATVIJAS VIESNĪCU UN RESTORĀNU ASOCIĀCIJU PREZENTĒS KŪRORTPILSĒTAS TŪRISMA PRODUKTUS UN PAKALPOJUMUS.

Izstādes apmeklētājiem būs iespēja iepazīties ar šīs sezonas nozīmīgākajiem pasākumiem pilsētā, atpūtas un atveseļošanas iespējām Jūrmalas kūrorta rehabilitācijas centros un kūrortviesnīcās, spa un aktīvās atpūtas piedāvājumiem, kā arī ar citiem tūrisma produktiem un pakalpojumiem.

Izstādes apmeklētāji saņems jauno tūrisma brošūru angļu un krievu valodā "Jūrmala" un citus informatīvos materiālus par visām Jūrmalas tūristu mītnēm, pasākumiem pilsētā, aktīvo atpūtu un pārējām iespējām.

Izstādē Jūrmalas pilsētas pašvaldība aicina apmeklēt kūrortpilsētu, kas 2010.gadā saņēma Eiropas Komisijas balvu kā Eiropas izcilākais tūrisma galamērķis Latvijā un kuru jau astoto reizi par labāko Baltijas jūras kūrortu ir nominējis interneta portāls www.zvezda.ru.

Tūrisma izstādes pirmajā dienā Latvijas Republikas vēstniecības telpās notiks darba seminārs "Atveseļošanās iespējas Jūrmalā. Atpūta Jūrmalā. Lielākie pasākumi", kurā piedalīsies Latvijas un Polijas tūrisma aģentūras un plašsaziņas līdzekļu pārstāvji.

Notiks arī kontaktbirža starp Latvijas un Polijas tūrisma profesionāļiem. Darba seminārs notiks ar Latvijas Republikas vēstniecības Polijā un AS "Latvijas Balzams", AS "Dzintars" un SIA "Saldus pārtikas kombināts" atbalstu.

"LATO" ir lielākā Polijas patērētāju izstāde, kura šogad notiek jau 16. reizi. Ik gadus šo izstādi apmeklē vairāk nekā 30 000 apmeklētāju un piedalās aptuveni 300 dalībnieku no dažādām valstīm.

Jūrmalas pilsētas domes un uzņēmēju dalību starptautiskajā tūrisma izstādē "LATO 2011" finansē no Eiropas Savienības aktivitātes "Ārējo tirgu apgūšana – ārējais mārketings" līdzekļiem saskaņā ar Jūrmalas pilsētas domes ar Latvijas Investīciju un attīstības aģentūru 2011.gada 31.janvārī noslēgto līgumu Nr. L-ĀTA-11-0513 par projekta "Jūrmalas kūrortpilsētas dalība ārvalstu starptautiskajās tūrisma izstādēs un gadatirgos" īstenošanu. Jūrmalas pilsētas dome, kūrortviesnīca "Hotel Jūrmala Spa", projektā saņem 50 % līdzfinansējumu no Eiropas Reģionālās attīstības fonda.
eiro_projekts